Nog een kleine 2 weken...

2 januari 2016 - Heukelum, Nederland

13 januari 2016 is het zover. Gert, Ernest en Bert vliegen naar Arusha in Tanzania. Daar aangekomen hebben we één dag om te acclimatiseren. Dan begint het grote avontuur en gaan we op weg naar de top van de Kilimanjaro, ook wel het dak van Afrika genoemd. De Kilimanjaro is 5895 meter hoog en de hoogste berg van Afrika!

Na deze fysieke inspanning gaan we genieten van nog meer Tanzania. We bezoeken de Ngorongoro krater, het Ndutu gebied en de Serengeti.

Onze voorbereidingen zijn in volle gang. We hebben vele kilometers in de benen. We hebben onze eerste vaccinaties gehaald, bijna zijn onze visums in huis, hebben regelmatig Beversport bezocht, hebben pilletjes voor hoogteziekte en darmkwalen in huis en Ernest neemt een voorraad poepzakjes mee om de wonderschone natuur van Tanzania niet onnodig te belasten.

Lieve familie, vrienden en collega’s, via deze blog proberen we jullie op de hoogte te houden van onze avonturen. Hoe up to date we zijn, is afhankelijk van de internetverbinding.

Reislustige groeten van Gert, Ernest en Bert

1. Frank grenzen:
    2 januari 2016
    Jongens , het is alvast een goed begin van 2016.
  2. Reinier Pieters:
    3 januari 2016
    Heren, veel succes!!
    Langzaam aan lopen en wennen aan de hoogte. Dat geeft de grootste kans op succes.
    Reinier
  3. Siebrecht:
    3 januari 2016
    Jullie gaan het halen,
    hup omhang naar de top,
    maar die wel polè polè he